Tränatränaträna

Nu är träningen igång. Igår morse hade vi ett tre timmar långt pass, halva landträning och halva simning. Det var jättekul och hur köttigt som helst. Jag är bra på att springa, jag är inte bra på bensim haha. Armhävningar och chins behöver jag nog också träna lite på. Träna och springa i sol och 30 graders värme är rätt lökigt kan jag tala om. Simma däremot var skönt, i alla fall temperaturmässigt.
Efter träningen hade jag massor med fritid. Trots att jag redan skickat in alla papper och medical history och sånt så är vår AT fortfarande inte nöjd, så jag fixade det sista blueocean-papperna efter träningen. Så nu hoppas jag att det ska vara okej! Det bästa med college är att man lär känna så många olika människor, var man än går så hittar man nån man känner. Vi hittade våra fotbollskompisar igår och hängde lite med dem. Jag är duktig på att kasta numera haha!
Efter middagen åkte jag och Laura till Monroe för att fixa telefoner. Laura hade hittat en junior-tjej som skjutsade oss dit och hjälpte oss jättemycket, och hon känner oss inte ens. Jag gillar amerikaner! På kvällen var det fester över hela campus, alla festade. Ja, utom simlaget då. Vi satt och kollade fotboll på någons tv, för våra tränare la in ett extrapass i morse. Men nu börjar jag förstå spelreglerna i alla fall!
I dag var det bara två timmars träning, och det var lättare än igår. Nu har jag nyss ätit lunch och skypeat med familjen. Ska snart försöka plugga lite och ikväll blir det film- och pizzamys med freshmentjejerna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...