Ovänner

Dramadramadrama. Man lär sig nåt nytt varje dag. Vet inte om jag skrev om de spansktalande tennisspelarna tidigare, men det är i alla fall ett gäng killar som Lucas känner och som jag och Lucas hängde med för ett tag sedan. De visste ganska mycket om simlaget så jag frågade vad grejen var, och fick till svar att tennislaget och simlaget inte riktigt kom överens. Inga detaljer. Men igår kväll när jag hejade på dem i matsalen fick jag ett "you know those guys...?" från Johnny, därefter följde en massa historier om vad som hänt mellan lagen. Seriösa bråk och otrohet och grejer. Så inga fler tenniskompisar för min del. Sådan här info borde man få från början, innan man lär känna folk hahah! Annars tror jag vi kommer överens med de flesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...