Addicted

Vaknade 04:50 imorse av att min näsa var helt genomtäppt. Alla som känner mig vet hur jag hatar att inte kunna andas genom näsan (Hej, mitt namn är Erika och jag missbrukar nässpray). Problemet var bara det att jag inte kunde hitta min nässpray någonstans. För att inte väcka Vika försökte jag så tyst som möjligt krypa runt på golvet och lysa med telefonen för att hitta den. Det tog mig 15 minuter, och då var det inte längre lönt att försöka somna om.
Klockan 6 var det träning. 40 minuter cardio (där av dem sköna bilden) och sedan styrka. Jag och Alex jobbar alltid tillsammans, och hon är en bra gympartner. Efter träning och frukost, skypeade jag med Emma och sedan gick jag till Ashley, simlagets trainer, för min rehab, iklädd klänning denna gång... Kände att jag inte riktigt passade in där haha. Normalt sätt har man träningskläder eller nåt men jag hade ett lyceum direkt efteråt så var tvungen att vara uppklädd.
Nu ska jag strax ha ett praktiskt prov i AT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...