Lite varmare idag

Min hy gillar klimatet här. Den var faktiskt riktigt bra för en gångs skull, tills jag upptäckte att de har oreos i cafeterian. Inte bra. Så just nu vet jag inte om min näsa gör ont för att jag har en helt onödig finne på den eller för att jag håller på att bli förkyld.
Träningen imorse var tuff. Massa medley. Dessutom hann vi inte klart innan sprintgruppen kom in så vi fick tränga ihop oss på tre banor. Sju pers på samma bana, och jag är van vid att vara själv...
Efter det hade vi den mest onödiga landträningen någonsin. Vi körde en 10 minuter lång lagkapp där man skulle göra olika övningar. Jag hann göra två varv och vilket sammanlagt blev 10 chins, 10 armhävningar, 10 rodd och lite till. Jag blev inte ens svettig.
Under passet smällde jag i någon jag mötte med min onda hand. Det blev den inge bättre av. Så idag fick jag inte göra några rehabövningar, bara is, is, is och is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...