Languages barriers

Nu förstår jag vad Ola, min svensklärare från gymnasiet, menade när han sa att ens skrift är personlig. Att få kritik på det man skriver känns som en personlig förolämpning. Jag och Cait gick nyss till vårt writing center för att få uppsatser genomlästa och jag fick såååå mycket kommentarer. Jag är bra på att skriva och van vid att knappt få några kommentarer alls, men nu... bläää. Det var inte så mycket grammatikfel dock, mest "languages barriers".
Nu ikväll hade vi freshmen pizzakväll igen. Mums! Därefter skulle jag plugga utan ett fungerande internet. Jag var inte på bra humör kan jag ju tala om. Slutade med att jag fick gå till bibblan för att bli klar. Nu är jag äntligen tillräckligt klar för att gå och lägga mig, är så himla trött haha. Missed my bed today!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...