Provprovprov

Försökte publicera detta innan idag men det funka tydligen inte...
Hade mitt första prov idag, i psykologi. Det var inte så illa som jag trott. Tror jag. Rita hade prov lektionen innan och hon sa att det var hemskt så jag var ju inte lite nervös haha. Men som sagt jag tror det gick hyfsat.
Innan provet hade jag möte med min advisor och hon verkar väldigt mån om att det ska gå bra för mig. Hon tyckte jag skulle registrera mig till nåt test för att se vilket yrke som skulle passa mig och på så sätt komma fram till ett major. Jag hann också gå till sköterskorna här för tydligen har jag inte fått alla vaccinationer som jag måste ha (och detta kunde ingen sagt till mig tidigare???). Så om jag inte fixar det så blir det inga mer lektioner och ingen mer träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...