Challenge

Här får vi inga Wingate-badmössor, vi måste förtjäna dem. Det gör vi genom att utmana the Upperclassmen. Så igår gick vi tjejer ihop och utmanade de äldre på 6*50 frisim. På någon vänster fick vi exakt samma tid... Vi vet fortfarande inte om vi måste göra om det eller om vi får våra mössor. Efter träningen gick jag på min första soccer-match (jag kommer skriva soccer när det gäller fotboll och fotboll när det gäller amerikansk fotboll, allt för att minska förvirringen i min egen hjärna haha). Wingate vann så det var ju kul!

Idag har jag vaft lektioner. Fick tillbaka min första inlämningsuppgift, betygsatt A. Nööööjd tjej. Nu ska jag sova haha, träning om två timmar!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...