Feels better!

Träna bort träningsvärk, oh yeah it works! Tre timmar igår eftermiddag, hälften land och hälften sim. Vi simmade en lång serie ryggsim med fenor och paddlar, självklart väljer jag att starta sist. Tro det eller ej men jag simmade om flera stycken! På ryggsim!!!! Haha. Annars rullar det på här. Var rätt trött igår så av någon anledning började jag prata svenska hela tiden. Ingen förstod någonting alls, och det tog ett par sekunder innan jag fattade varför.

Jag pluggade rätt mycket igår så nu är de flesta läxor avklarade. Jag skrev ut en massa bilder också att sätta upp på väggarna, enda problemet är att INGET fäster på dessa väggar. Gaaaah! Ska köpa silvertejp nästa gång jag handlar för det måste banne mig funka!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...