Äntligen uppdelning

Dags att inse att ingen kommer vilja bli utmanad på 500 och uppåt, och att jag inte kommer ha någon chans att slå någon av de andra på något kortare. Så då får man hitta på något helt annat. Jag och Vika utmanade Julie och Sophermore-Laura på 50 y kedjesim och vi vann så nu har jag en badmössa. Finally.
Idag var det äntligen lite uppdelning på passet. Jag och några av de andra fick simma lite annorlunda; mer frisim och mindre medley. LYCKA. Det var ett riktigt köttigt pass. Huvidserien var (400 f på 5:00 - 4×100 1:20/15/10 per varv - 400f 5:00 - 8×50 fj) ×3. De andra hade långsammare startider och medley på andra 400ingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...