Tdap shot

Sleep in Wednesday! Sov riktigt bra inatt, vaknade inte ens när Vika gick till sin träning. Ändå har jag varit trött hela dagen, tror det beror på att jag har en ganska rejäl förkylning... Efter skolan ffick jag skjuts av Elissa till Health Department fär att få en vaccination som jag missat. Hade tid där halv två så det var gott om tid till träningen. Tjoballe att jag hann. Vi satt där i en och en halv timme, bara för att jag var ny och allt skulle föras in i systemet. Så jag blev ungefär tio minuter sen till träningen, men det är bara till att simma insimmet efter avsimmet så man får alla yards gjorda.
Passet var bättre idag. Mest frisim och det var skönt. Är fortfarande slut i varenda muskel och har dessutom ont efter vaccinet haha. Nu ikväll har jag skrivit uppsats. Har ett research paper i engelskan att göra till nästa vecka. Kämpakämpakämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...