Redo att plugga!

Äntligen har jag fått alla mina böcker! Det tog sin lilla tid men nu är jag reda att plugga. Eller nåt. I ett av bokpaketen fick jag en Redbull med, kul att de förutsätter att man ska ha svårt att hålla sig vaken.
Eftermiddagsträningen gick fint trots att jag var trött. Mitt frisim känns riktigt bra! Min handled däremot känns lite sisådär. Efter träningen och middagen hade jag för en gång skull inte så myckert plugg så jag gick över till Lucas och Mehdi och kollade på soccer. Colombia vs Uruguay. Det gick bra fram tills jag kom, då gjorde Uruguay två mål inom loppet av fem minuter. Vår kära colombian var inte glad haha.
Jag har även hunnit beställa baddräkter och lite grejer ikväll. Är i stort behov av det så nu är jag nöjd. Hoppas bara det passar. Nu är det snart dags att försöka ta igen lite förlorad sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...