Prinsesstårta vs Operatårta!

Jag är en djup funderare och jag drar med alla i min omgivning i mina funderingar. Min senaste djupa tanke inträffade för ungefär tio minuter sedan när jag satt och åt prinsesstårta (eller gjorde jag verkligen det??) och den handlade om just tårtor. Vad är skillnaden på prinsesstårta och operatåra? Jag diskuterade detta med min sambo men det blev ingen av oss klokare av, så då tog vi till en mycket nära vän, nämligen google. Som vanligt löser google alla ens problem och funderingar. Så för er som också gått och funderat över huruvida det är någon skillnad på tidigare nämnda bakverk, här finns svaret: http://kakbloggen.se/2011/05/prinsesstarta-eller-operatarta/ ! Jag lovar att det är läsvärt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...