Fått våra grejer!

So tired. So much kicking. Idag var det inte kul, vi simmade så fruktansvärt mycket ben. Jag kände mig så ivägen haha. Efter morgonens landträning och allt det här kickandet är mina ben helt slut. Men som plåster på såren fick vi våra Wingate-grejer. En jätte-bag, en ryggsäck, byxor, jacka, tävlingsdräkt, baddräkt, badmössa och simglasögon. Allt är Nike, och inget säger Wingate... Laget är tvugna att ha Nike vilket är tre gånger så dyrt som det vi haftcinnan, men vi får inte mer pengar. Därför är allt utan tryck och the upperclassmen fick inget. Vi kommer vara omatchande och ingen kommer veta var vi är ifrån. Go Bulldogs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...