Sömnbrist

Gick och la mig tidigt igår, runt halv tio. Skönt det kan man ju tänka, men icke. Jag somnade vid två/halv tre. Det är det värsta som finns när man vet att man ska upp tidigt. Man vet att man ska prestera och man vet att man ska orka skolan. Så ligger man där och stressar upp sig för att man inte kan sova när man vet att sömnen verkligen behövs. Vid ett gav jag upp och gick ut och gick en runda och eftrr det kunde jag äntligen somna. Sedan ringde klockan 05:30.
Men träningen gick ändå bra i morse. Vi var i gymmet i två timmar. Jag trodde inte att vi distansare skulle lyfta men tydligen! Det lär kännas imorgon haha.
Idag fick vi köttbullar till lunch. Lycklig tjej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...