Haha helt underbart

Jag älskar vårt simlag! Igår käkade alla tjejerna hemmagjord mat tillsammans innan vi gick till säsongens första volleybollmatch. Enligt tradition ska alla freshmenkillarna klä ut sig och agera cheerleaders. Så himla sköna! Några av dem kan verkligen bjuda på sig själva.
Efteråt åkte vi till cock out och köpte milkshake. Cock out är ett snabbmatsställe där alla red necks hänger så det var fullt av cowboy boots, smutsiga trucks och sydstatsdialekt. Coolt haha!!! Sedan åkte vi hem ochckollade på skräckfilm hos sophermorekillarna. Den var rätt tråkig och inte speciellt läskig, men jag stannade ändå kvar för Vikas kille är här och jag hade lovat att hålla mig utanför rummet ett tag... Haha älska dorms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...