Glad Påsk


Hemma i Skåne och firar påsk! Igår var vi hos farfar och Ethel och åt middag och imorgon ska vi till mormor och morfar.
Dagen började med att jag och Emma hittade påskägg, påskharen hade hittat hit i år igen! Efter det körde jag till Burlöv och tränade. Har inte simmat så långt sammansatt som jag gjorde idag sedan femte december. Riktigt skönt! Dessutom blev det en massa slangjobb för jag måste bygga upp axlar och bröstrygg helt. Efter träningen åt vi påsklunch med familjen och sedan har jag packat... Ska ju flytta från Östra strö om en månad så det är dags att tömma rummet. Tog ett litet break och åkte till gymmet efter ett tag. Hälsostudion har ju öppnat sitt nya gym nu! Det var riktigt fint, innehållsmässigt var det inte någon större skillnad, men det var fräscht. Lite lite speglar bara (och så spelades bara "Lugna favoriter"...), men träningen gick bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...