Blue and Gold

Vi har börjat dela upp oss mer och mer efter special på träningarna. Eftersom coacherna vill undvika att kallas oss för distans- och sprintgrupp har de döpt oss till the Golden Group och sprintersarna till the Blue Group. Men man hör ju på färgvalet vilka som är bäst haha. Vi kallas även the Water Volume Group...
Ni vet när man har en viss vana, till exempel om man alltid suttit vid ett visst bord så fortsätter man att sätta sig där? Det är samma med banorna i bassängen. När vi var uppdelade tjejor och killar så valde jag en bana och där hänger jag kvar. Bara det att de killar som vant sig vid att vara där, och fortsätter vara där, är väldigt snabba haha. The Scandinavians and Marco. That's us och Marco är lagest OS-simmare och därmed stolthet. Men det funkar bra ändå!
I morse var andra gångem vi fick tillkalla vår Trainer. Sprintgruppen simmade en massa där de skulle hålla andan och en av tjejerna fick panik och däckade. What doesn't kill you makes you stronger. Det är riktigt bra att vi alltid har våra Trainers till hand. Funderar på att gå dit och be de kolla på min stela handled.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...