Shopping

Idag kom vi äntligen iväg för att shoppa. Har fram tills nu fått klara mig på det jag hade med mig i mina två resväskor. Men nu är garderoben utökad. Jag, Laura , Erin, Jess och Vika åkte till Southpark Mall och tillbringade eftermiddagen där. När vi kom hem hade vi vårt freshmen-tjejsnack som är ett måste varje söndag och därefter hjälpye vi Caitlin att flytta över till vår våning. Lauras room mate slutade i simlaget efter tre dagen, hennes bästa kompis room mate försvann någonstans och då flyttade Lauras room mate in till bästa kompisen. Då passar Cait på att flytta in till Laura eftersom Caits room mate varken simmar eller pratar. Så nu är fyra av oss på samma våning. Det var ett kul projekt för alla freshies hjälpte till haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...