Ny storhandling

Jag har nog aldrig gjort av med så mycket pengar på så kort tid som den senaste veckan. Idag har vi köpt ett kylskåp och en skrivare. Och lite mat så klart... Vi var på Walmart i en och en halv timme haha. Annars så har jag haft lektioner och tränat. Jag har så ont överallt efter landträningen igår, men det är skönt.

Jag har börjat inse att det är rätt många ord som jag inte kan översätta. Jag frågar konstant vad olika saker heter. Tillexempel ar jag haft vissa problem med att förklara var jag har träningsvärk haha. Sen var jag ju så smart att jag valde psykologi... Psykologi på engelska, have fun Erika!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...