Intensiv helg

Har aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv. Kan inte fatta att jag faktiskt hann med allt haha. Hann dock med att få lite spel på min GPS-grupp. De bara ändrar hela tiden och jag är spindeln i nätet så jag får dra i allt. Lite panik på dem!
Jag har dock hunnit med att ha lite kul också. Igår blev det lite shoppande med tjejerna. Åååhhh det var så himla kulbnär vi skulle hem (eller kul är kanske fel ord, men det var en upplevelse). På vägen hem hade Cait och Erin köpt milkshake och på något sätt lyckades Cait få sin att totalt explodera ut i hela bilen. Helt seriöst, det var milkshake överallt. Men vi lyckades få bort det!
På kvällen var det tänkt att vi skulle ha en eld, lägerbål, nånting men självklart lyckades vi välja den enda dagen med regn hittills. Så vi var kvar på campus och kvällen blev rätt bra ändå haha. Vi fick helt enkelt micra våra smores istället men eftersom jag ändå bara äter kexen spelade det inte mig nån roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...