The Bulldogs tar hem det!

Var på min första fotbollsmatch idag. Dey var riktigt häftigt! Det stod husvagnar utanför, parkeringen var proppfull, Amerikandka flaggor överallt, matstånd och cheerleaders! Och fotbollsspelare såklart. Vårt lag består av 115 spelare, och jag som tyckte simlaget kändes stort haha. De flesta fotbollsspelare jag känner är freshmen så därför var det många av dem som inte fick spela men det var ändå kul att titta. Flera i laget är dessutom redshirted (vilket innebär att de inte får spela matcher) för att de ska få gå här ett femte år.
Jag har fortfarande inte greppat reglerna helt men jag förstår det hyfsat. Om ett par matcher så kan jag nog det här! Go Wingate!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...