Dubble practices

Första morgonträningen idag and it feels good. Hade inga problem med att gå upp eller med att träna, första lektionen däremot, den var inte att leka med. Jeez vad trött jag var haha. Lagom till eftermiddags träningen var jag pigg igen. Jag är brutalt långsam på ben. Det är nästan pinsamt... Arm å andra sidan går som på räls. Fort fort fort.
Dagens bästa lektion var som vanligt AT. Vi skulle lära oss att tejpa fötter, men ingen lyckades riva tejpen så det slutade med att vi fick ägna 30 minuter åt att lära oss att riva tejp haha. Tillsist gav läraren oss varsin tejprulle att träna på hemma...
Just nu sitter jag och är arg på att internetet inte fungerar. Som vanligt. Det suger rätt hårt när alla läxor man har kräver tillgång till internet. Bläää. Kan lika gärna gå och lägga mig haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...