Träningsfri eftermiddag!

Roligase dagen någonsin! Träning som vanligt i morse och därefter åkte vi till Balboa park. Där hyrde jag, Josse, Anna, Jill och Kenan en trampebil som tog oss genom stora delar av parken. Denna bil var något svårhanterad och "sorry" och "excuse us" blev väl använda ord. Det var länge sedan jag skratta så mycket som jag gjorde igår! Folk här är verkligen trevliga. Överallt så hejade människor och skrattade och log mot oss. De tog gladeligen foto på oss när vi bad dem och pratade och var sociala. Folk här är helt enkelt allmänt trevliga!

Efter parken åkte vi till ett gigantiskt köpcenter där vi först åt lunh och sedan shoppade loss! Hur kul som helst och fortfarande trevliga människor. Dock tog min energi slut efter ett tag och vi satte oss utanför starbucks och chillade. På vägen hem åke vi till en helt otrolig utkiksplats högt upp på ett berg. På väg upp blev vi omkörda av traktens mc-gäng: Sober Riders. Men med tanke på hur de körde så tvivlar jag på att de verkligen var sober...

Jag fotar inte så mycket med telefonen, så bilder på allt konmer när jag kommer hem :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...