Burn baby burn!

Solsolsolsolsolsolsolsol! heeeeela dagen lång. Det är tur att jag är snygg i rött, säger jag bara. Dubbla simpass och däremellan bad i poolen. Jag har blivit värsta simhopparen. Det kommer nog filmklipp senare på mina konster (när jag kommit hem och har tillgång till dator).

I eftermiddags körde vi en maxVO2 serie och det var så himla kul! 5*150, skulle hålla under 1:50 och låg på 1:46. NÖJD! Det är skönt att ha övergått från yardbassäng till femtia. Jag gillar långbana och det är mycket lättare med dokumentationen om vi simmar i metersbassäng.

Ikväll fick vi se Sophies och Jills fem minuter på scen. Asbra! Och jag hade pimpat ananasen som de hade som hjälpmedel! :D Nu har jag och Sophie varit och kissat och nu ska vi sova. Godnatt! ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...