Surprise!

Jag gillar tanken på överraskningar här i livet. Tills de verkligen dyker upp.. Skulle gå och lägga mig typ halv ett i natt och måste flytta på sängen för det har ramlat ner grejer bakom. Jag drar i den men helt plötsligt rör den sig inte mer. Då lyfter jag i stället, och kvar står två ben... Jahapp, man kanske skulle gjort som pappa sa och spänt benen någon vecka efter att jag satt dit dem?! Men nu sitter de som aldrig förr i alla fall, händig som man är! :)

Upp och träna i morse. Det blev både simning och gym. Det gick helt okej och det var skönt att få köra skivstång igen, blev ju en paus med det nu när vi var iväg. Nu är jag hemma igen och har ätit en bastant lunch :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...