Host, host

Problem med internetet här... Så detta inlägg publiceras antagligen försent. Men jag har ändå inte så mycket intressant att säga. Mitt superimmunförsvar har svikit mig och jag hostar som jag vet inte vad. Attans också! Imorse var jag och Sophie ute och gick. Vi gick bort till University of California San Diego och det var helt otroligt! Såg ut som på film! Det var ett gigantiskt område med coolaste biblioteket och ett härligt bassängområde och en massa restauranger och med en stor shop. Jag hittade ett par grymt härliga mjukisbyxor men av någon anledning köpte jag dem inte. Ska nog knalla tillbaka och köpa dem i morgon bara för att jag ine får träna.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...