Sista tävlingsdagen!

Jag undrar vad i hellskotta de har hittat för DJ till den här tävlingen. Extrem variation på musiken. I fredags var det en massa fransk obegriplig musik. Igår spelades Pittbull och Aviici och nu har de övergått till Linkin park och Nickelback. Det blir bättre och bättre...

Eftermiddagspasset gick så mycket bättre än imorse. Jag persade till och med, så jag är verkligen nöjd. Nu är allt slut och jag väntar på hemfärd. Man är rätt sliten så det ska bli skönt att komma hem. Men innan vi åker måste jag hinna berätta lite mer om den svensktalande tysken som jag nämnde här om dagen. Jag, tillsammans med olika människor, har mött honom flera gånger på hotellet och varje gång är han väldigt social. Jag tänkte att han liksom kände sig ensam och uttråkad och däför tyckte det var kul att prata med oss (han har tydligen bott på samma hotell sen i januari). Me än asså, nu undrar jag... Jag satt utanför simhallen och hade precis ringt hem så hör jag ett glatt "heeeeej!". Jag tittar upp och, oh crap, han har till och med hittat till badet. Visst det är möjligt att han tyckte hela vårt gäng var intressant och ville se oss simma, men vad är oddsen att han ska hitta just mig på en gång??? Lite läskig, haha ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...