Ett dygn senare...

Okej då är vi framme i Luxemburg. Det var en väldigt lång resa kan jag tala om, den räddades dock av ett gäng vänneravsnitt. Ofräscha och halväckliga gick vi in på en restaurang och fick jättegod pasta, och enorma portioner var det! Eftersom vi var väldigt försenade hanns det inte med något insim idag så det får bli imorgon i stället för sightsing.

Det är inte samma hotell i år som sist. I år bor vi på nåt märkligt ställe i ett halvskumt område. Det är ett väldigt mysigt hotell men halva (på andra sidan vägen) ser nerbrnt och inrasat ut. Jag och Johanna Fransson delar rum och här är en mjuk knarrade säng och en stenhård icke knarrande. Jag tror ärligt att golvet har mer studs än den sängen... Men, men annars verkar allt bra :)

Vi hittade en väldigt trevlig tysk här som har bott i Finland i ett år och pratar därför svenska. Finska kunde han däremot inte (logik på hög nivå). Han var väldigt social och riktigt duktig på svenska.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...