Bajsväder...

Man blir ju lite deprimerad när det är mitten av april och det under dagen regnat och snöat typ en decimeter. Det var så himla blött och äckligt i morse. Välkommen tillbaka till Sverige. Lite tur hade jag i alla fall för jag fick skjuts till skolan idag av Fanny och hennes kille. Helt okej att för en gångs skull ine komma till skolan genomblöt.

Det var kul att träffa alla kompisar igen. Men skolan var som vanligt, hehe. Har insett hur extremt mycket jag har att ta igen, som jag missat, så det lär bli ett par intensiva veckor nu. Idag blev det dock en ganska lugn dag eftersom alla lärarna skulle på möte så vi slutade kvart i tolv. Nu ska det käkas tacos och sedan blir det träning :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...