Nada poäng...

Vaknade utan röst idag. Det är en intressant känsla när man försöker säga godmorgon och inget hörs. Fick dock fram lite kraxande efter en stund och efter frukosten pratade jag begripligt igen. Utcheckning från hotellet och gång till badet. "Gång" innebär bland annat 210 trappasteg uppför. Haha jag <3 trappor! Nu har jag simmat ytterligare ett poänglöst lopp. 200 frisim och alla till final. Ingen pallar ju ens försöka ta i i försöken! Förutom jag, men det märktes inte för det gick så katastrofalt långsamt ändå. Jaja, får en ny chans i eftermiddag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...