Sea World!

Heldagsutflykt till San Diego Sea World idag. Det blev blött. Vi började med att se en späckhuggarshow och det var något av det mäktigaste jag någonsin sett. Späckhuggarna är så stora men ändå så smidiga! De är extremt imponerande djur. De hoppade och voltade och stänkte (med väldigt mycket flit). Därefter gick vi och såg en delfinshow. Kolmorden kan slänga sig i väggen. Jättecoolt och roligt var det och huvudsyftet verkade vara att blöta ner oss. När vi sett delfinerna fick vi, tack vare våra amerikanska kompiasar i NCA, en egen back stage visning. Vi fick både klappa och mata delfiner och vi fick se fler konster. Även där fick vi oss en rejäl dusch... Detta var så häftigt! Nu har jag övergett min poliskarriär. Jag ska läsa till marinbiolog och veterinär, sedan ska jag flytta till Kalifornien och jobba på Sea World! Haha!

Efter detta åkte vi en colorado-liknande karusell. Fanns det någon yta på en som inte redan var blöt, så var den det efter det här... Helt ärligt, alla kläder gick att vrida ur. Men kul var det. Nu har även Sea World fått ta del av vårt sjungande under åkattraktionerna! Dock hade ingen av oss ombyten med. Jag kan meddela att det skaver som bara den på insidan av låren att gå i genomvåta, stora jeansshorts en hel dag. Blöta gympaskor är inte heller nån höjdare. Så efter colorado tappade man humöret liiite, eller åtminstone jag, och kände att det var dags att gå. Men icke! Vi hann med både helikoptersimulator, isbjörnar, hajar och sköldpaddor också iklädda blöta kläder. Fler bilder kommer när jag kommer hem! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...