Sad face

Det blev inget simmat för min del idag. Mår bajs. I stället blev det 90 minuters promenad längs stranden. Så otroligt vackert och helt underbara hus. Men jag var bara bedrövad. När vi sen kom tillbaka till bassängen och jag såg de andra simma världens roligaste pass bröt jag samman totalt. Jag satt och nästan stortjöt för jag var så besviken över att inte kunna träna. Jag menar, jag är aldrig någonsin sjuk så varför just nu?? Jag är så ovan att inte vara frisk så jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till. *lång rad med mindre trevliga svordomar*. Pusshej.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...