Vilse i skogen vandra jag omkring... ;)

Sov till tio idag! vad har hänt?? :O
Det lilla som fanns kvar av dagen ägnade jag åt att plugga ikapp mig och träna. Jag var ute och sprang och tänkte springa två varv på den kortare rundan. Andra varvet sprang jag dock åt andra hållet (vilket jag aldrig gjort innan) och missade att svänga av. Helt plötsligt var jag ute på det långa spåret och där hamnade jag på en äng som var hur sumpig och blöt som helst. Så då vek jag av från det och vette sjutton var jag hamnade! Till sist kom jag i alla fall ut på en riktig väg så jag hittade hem. Men det blev en ordentlig runda!
Sedan måste jag berätta om mina nya matlagningsskills! Jag gjorde den godaste fläskfilégrytan någonsin igår. Den bestod av massor med svamp och grönpeppar. Jag var så himla stolt över mig själv, haha ;D
Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Hur sjutton går man vilse på motionsspåret i Ekensberg? ;)

    SvaraRadera
  2. Det är minsann inte så svårt! Följer man inte spåren så...:)

    Jag är inte helt säker på att det gått bättre om jag var brunett.. och hade det gjort det, vad skulle jag då skrivit om? ;)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...