Vilodag? Inte en chans!

BEST. DAY. EVER.

Helt träningsfria åkte vi till Six Flags. Usa:s värsta nöjespark. Vi var så jäkla pepp! Jag, Anna, Josse, Kenan, Dennis och Jill höll ihop och jag kan lova att det blev allt annat än vilodag. För att hinna så mycket som möjligt sprang (inte joggade, utan sprang) vi som blådårar mellan berg- och dalbanorna. Innan jag kom hit var den "värsta" karusell jag åkt Balder på Liseberg och nu tog jag mig utan att tänka upp i alla de hemskaste sakerna. Vi åkte baklänges, upp och ner, stående, sittandes, liggandes, runt på alla håll och kanter. Vi såg upp i himlen och vi faceplantade i världens nedförsbackar. Det var helt otroligt! Helt ärligt det roligaste jah varit med om.

Inför sista åket var vi så pepp på att det skulle bli bra så vi underhöll hela kön i typ 50 minuter. Vi körde limbo och vi sjöng och dansade. När vi sedan rullade i väg i berg- och dalbanan sjöng vi Levels för full hals med viftande armar. När vi kom i mål sen blev vi hälsade av skrattande människor som sjöng samma låt och viftade mot oss. Det var en härlig känsla.

Nu har jag ont i både hals och ben och är hes som en kråka, men oj vad det var värt allt! Roligaste någonsin :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...