Inte mycket

Jag känner att ju mindre jag gör desto mindre har jag att skriva. Känn logiken flöda... Nä men what to say? Still sick and bored. Gick och köpte min mjukisbyxor imorse. Hängde med och hejade på de andra på landpasset efter lunch. Där blev jag fotograf och fotatde alla Ricardos övningar och lekte med Oskars ipad. Tror jag gjorde typ åtta extremt intressanta filmer till honom. Nu är de iväg och tränar igen men jag klarar inte av att följa med, för jag mår bara ännu sämre av att sitta och titta på träningen när jag inte får vara med. Det värsta med att vara sjuk just nu är att här är massor med nytt folk som inte vet hur mycket jag brukar kämpa. Som inte vet hur mycket det krävs för att jag ska missa träning. Som inte vet att jag inte är sjuk förrän någon talar om för mig att jag är det. Att nu inte kunna träna får mig att känna mig så klen och så mesig och myglande och det hatar jag. Jag menar JAG vet att jag är stark men jag vill gärna att det ska synas också... Vi var ute och gick häromdagen och mötte en snubbe som frågade varför vi inte simmade. Vi sa att vi var sjuka och han svarar "you don't look sick". Jag hade kunna strypa honom.

Färdiggnällt för den här gången. Något positivt kan jag nog hitta med tillvaron.. Tjaaaa man är ju i Kalifornien, sjuk eller inte - detta är det bästa jag varit med om! Jag menar, kolla bara på skolbussarna! Precis som på film! Är totalt kär i det här stället. Planer på att rymma ut i skogen och gömma oss tills planet lyft går runt ;) Så får se, antingen ses vi nästa vecka eller inte! ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...