Tjockisar!

Jag och Alice har gått och blivit tjocka... Vi hittade en våg i gymmet och upptäckte att vi vägde tre kg mer än vi brukar haha! Det här med träningsläger verkar inte hälsosamt. Om det nu inte är tre kg muskler så klart ;) Vi jämförde till och med med 20kilosvikterna för att se om vågen stämde, och komiskt nog verkade det som den stämde!

Jag har problem. Har ett gigantiskt prov i morgon i historia och jag kan ingenting. Har ju missat massor av lektioner och även om jag fick anteckningar av Filippa är det svårt att lära sig allt på en kväll. Försökte plugga igår också men jag somnade... Men, men, får väl göra så gott jag kan ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...