Inte så snabbt..

Matfixerad som jag är måste jag ju börja med frukosten. Den var hrm... Vitt bröd, filmjölk  och 50% kakor och allt tog slut hela tiden. Inte det bästa jag ätit kan jag ju lugnt säga. Efter långa diskussioner med icke speciellt bra engelsktalande receptionister tror jag vi lyckades få dem att förstå att vi ville ha gröt till imorgon. Får se hur det blir ;)

I förmiddags var jag och några till på badet och simmade in därefter blev det lunch. Lasange. Yeey. Eftersom jag valde att simma in i stället för att shoppa har jag ingen "extramat". Jobbigt läge. Efter lunchen drog tävlingen igång med 800 fritt. 18 sekunder över pers men det kämdes skönt att simma ;) och efter 24 timmar på resande fot så kan man väl inte begära så mycket... Efter en mycket förvirrande prisutdelning fick jag i alla fall ett guld och en badmössa. Sedan blev det nån timmes paus och sedan 50 fritt. En halv sekund över pers med usel målgång. Det var allt för idag! Godnatt :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...