Hejdå San Diego!

Sista dagen... Jag vill inte här ifrååååån! Gick upp i morse och tänkte springa en runda. Jag måste ha varit en rolig syn. Jag joggade till närmsta apotek går in och kraxar fram att jag behöver nässpray. Får en märklig blick, sedan köper jag den och joggar ut ur affären och hem med en nässpray i högsta hugg. Nu är jag i alla fall redo för flygresan!

Käkade sista frukosten här, den är väl det enda jag inte kommer sakna, och det följdes av intensivt packande. Det roligaste var att försöka få in 22 personers packning+handbagage+extra väskor i våra två bilar och dessutom få plats med oss själva... Men det gick haha! Efter lite skäll från en något ilsken tränare lyckades vi till och med se till så alla (nästan) kan ha bälte. Inte för att det behövs med tanke på hur hårt packade vi sitter ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...