Some pictures from Balboa Park :)

Vår älskade vagn från Balboa Park!





Hallihallå! Har haft en hel del att ta igen skolmässigt den här veckan, därav dåligt bloggande. But now I'm back! Så vad har jag gjort sen sist? Jag har haft historieprov, gick blä, glad om jag får vg. Jag har disekerat lammhjärta+lungor+njurar+lever. Blodigt men spännande! Jag har fått klart min eländia "okänd-syra-rapport" och lämnat in och jag har sorterat typ 4-5 000 lägerbilder... Dessutom har jag tränat massor! Idag har alla varit iväg så jag har tränat själv. I morse fick jag simma ungefär 1300 meter fjärilsteknik, så nu kan jag nog snart kicka ;) Ikväll tänkte jag att eftersom det är fredag och jag är helt ensam borde jag få ett behagligt pass. Men icke! 10*400 medley... Det gick dock hur bra som helst. Sista simmade jag med fenor, 22 sekunder under pers :)
Nu ikväll har jag ätit en kunglig middag bestående av kycklinglår och potatissallad, och så har jag kollat på TV.
Nu kommer här dyka upp lite bilder från resan då och då, så håll ögonen öppna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...