American pancakes!

Tränade på ett annat ställe idag, i en 35 yardsbassäng. Det var inge varmt alls idag men det blev ändå lägrets hittills trevligaste träning, för efteråt fick vi pannkakor! Vi käkade amerikanska pannkakor och bagels (bagels med ost på... Som Kenan skulle sagt: JAG DÖR!) tillsammans med NCA (klubben som tränar där). De var jättetrevliga och vi lärde känna massor med nya människor. Jag bytte till mig en grön, snygg badmössa också :D

Igår hann det bli helt mörkt innan vi tränat klart. Det var rätt coolt att simma i mörker med strålkastarljus riktade mot bassängen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...