Trött ;)

Jag stod på händer idag! jag blev så paff när jag insåg att jag kunde så jag trillade ner, men jag kunde! Jag lyckades till och med gå på händer :D

Ojojoj vad träningen var tung i morse. Jag var rätt sliten men det var ett skönt fart tvåpass. Efter träningen handlades det och sedan blev det ännu mer shopping! Idag var det inge vidare väder. Halvtaskig temperatur och molnigt.

I eftermiddags hade vi ingen simning utan bara landpass med Ricardo. Fast det är verkligen inte bara... Jag är hundra gånger mer sliten efter de här passen än efter den vanliga styrkan jag brukar göra fast det känns inte lika tungt. Träningen körde vi uppe på ett helt otroligt utkiksställe. Ricardo är helt otrolig, han verkar kunna vad som helst. Idag kom han iklädd en Ironman-keps. Jag frågade aldrig om han gjort Ironman men det skulle inte förvåna mig.

När vi kom hem från träningen grillade vi gemensamt och åt Helenas hemmagjorda potatissallad. Superdupergott! Sedan såg vi Dennis och Eriks fem-minuter-på-scen. Det var... Ja det var ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...