Vamos a la playa!

Har varit en riktigt bra dag idag. Eftersom jag fortfarande inte är frisk fick jag inte simma ett helt pass. I stället fick jag ta mig 16 varv runt löparbanan... Och det meddelade Jens med sitt evil skratt inför allihop som gladeligen skrattade med. Det tog sin lilla tid och sen fick jag simma en stund.

När jag var ute och sprang träffade jag en snubbe från Minnesota. Han tyckte det var roligt att jag var svensk och brättade en massa "Sven & Lina"-skämt för mig, tydligen så driver man en massa med svenskar där... Haha, det var lite kul att höra.

Eftermiddagen spenderades på la playa. Först hade vi ett landpass och därefter dök våra amerikanska kompisar från NCA upp (de vi åt pannkakor med). Vi badade och käkade pizza och hade allmänt skoj. Det är så kul att få snacka så mycket engelska och känna att man både förstår och gör sig förstådd utan problem! Det var svinkallt i vattnet och extremt salt men gud vilka härliga vågor. En riktig toppendag :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...