Guld igen :)

Det var så inte värt besväret att tjata fram gröt. Resultatet blev en söt havregrynsvälling. Dessutom var portionen gigantisk och jag kände att jag var tvungen att äta upp allt. Jaja, det var gulligt att de försökte.

Tävlingen då? Jo det blev två lopp 200 fjäril och båda med exakt samma människor. Jag förstår inte riktigt poängen med att simma både försök och final när man redan från början är färre än åtta. Men det blev i alla fall två sekunders förbättring på eftermiddagen och ett guld. Var dock lite över pers men jag är ändå nöjd :)

Som jag sagt så har vi inte varit och handlat nån mat, alltså har vi inget mellanmål. Jag gick från ungefär 12 till 18 på bara två bananer. Jag har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Det var brutalt! Under dessa sex timmar simmade jag ju dessutom en massa.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...