Sista natten

Det har varit en underbar sista dag här på andra sidan atlanten. Jag tränade i morse så nu är jag lycklig igen. Det gick inte så snabbt men kul var det! Efter träningen fixade killarna mat åt allihopa, det blev en supergod wook med nudlar med Sophies kladdkaka till efterrätt. Därefter åkte vi iväg på olika saker. Jag, Anna, Oskar och Sophie drog till stranden. Vilka vågor, vilken känsla!

Kvällen har varit helt underbar. Vi åkte till Old Town och åt på en mexikansk restaurang och hade hur trevligt som helst. Restaurangen hade en gigantisk efterrätt för 13 dollar, om man orkade äta upp den fick man den gratis. Det var många och långa diskussioner om vi skulle våga försöka. Men när servitrisen sa att det endast var ett fåtal som klarat det och dessa var enorma personer som fastat en hel dag innan struntade vi i det, haha. Efter middagen åkte vi tillbaka till hotellet och några av oss badade i bubbelpool och så käkade vi kex och marshmellows. När vi blev utslängda från poolen för de skulle stänga hamnade vi i killarnas lägenhet och hade totalt krig lite till och från. Grym avslutning på lägret, tack alla!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...