Ja man vill ha vad man vill ha och man vill ha det nu

Jag ska aldrig mer skryta om mitt immunförsvar för det får jag bara igen som en fet spark i röven. Var överhängig igår men det förklarade jag bara bort med för mycket sol och brutal träningsvärk, men sedan vaknade jag i natt och mådde verkligen bajsdåligt. I morse kändes det dock lite bättre och eftersom jag är sämst i världen på att lyssna på min kropp tränade jag. Nu har jag världens förkylning och på kvällspasset låg jag och MAXADE hundringar på typ 1,17 tills Jens tvingade mig att simma ett lugnt pass i stället... Även om jag vet att han har rätt blev jag jättetjurig.

Men nu är jag glad igen. Jag och Josse hade precis vårt fem minuter på scen och det blev asbra! Vi fick börja om en gång för jag fick en liten black out och tappade texten, men andra gången satt det som en smäck! Vi rappade och körde en Timbuktu-mix. Förhoppningsvis kommer det upp en video senare :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...