Bring it on!

Nu är jag så brutalt trött på min arm. Jag var rädd för att jag skulle få för mycket dötid så jag har tagit på mig alldeles för mycket att fixa. Detta plus lite nervositet för resan och BANG. Jag bröt ihop. Det blev en rätt jobbig dag.
Men jag kom på bättre humör nu senare ikväll. Det hela började med att jag kom hem från träningen (som för övrigt inte blev av för min del), asförbannad och gråtfärdig över livet. Så sätter jag igång datorn, och det står att det är något märkligt med batteriet. Tar ut laddaren och datorn dör. VAFAN. Men jag satte i laddaren och startade om och orkade inte riktigt bry mig. Efter ett tag ska jag tända min sänglampa. Glödlampan är försvunnen. Här började kugghjulen röra sig, och jag kollade under datorn. Jepp, batteriet var uttaget! HIMLA HOCKEY! The game is on. Nu är det krig på riktigt. Även mina kuddar var borta... Även Alice hade fått en massa skit hehe. De hade varit så smarta att de tagit sina extranycklar så vi kom inte in i deras lägenheter... Men i stället tömde vi det gemensamma förrådet och staplade allt vi kunde hitta utanför deras dörrar. Tyvärr fick även några oskyldiga lida över detta... Aja, kvällen blev bra i alla fall, även om resten av dagen var skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...