24 januari, inte vilken dag som helst!


Jag har aldrig varit med om så många gratulationer på en namnsdag som idag. Erika-dagen idag, och BÅDA mina föräldrar har kommit ihåg det. Det gjorde även Emma, Helena och flera kompisar. Till och med folk jag knappt känner har grattat mig, haha! Trevligt, trevligt :)
Vi började med religion i skolan idag, och jag tror det kommer bli riktigt kul. Min klass är duktig på att diskutera, och intressanta diskussioner blir det också. Det var till och med så att läraren fick avbryta för att vi skulle hinna med lektionen. Fokus idag låg på existentialistiska frågor.
Det bästa idag var ändå att Fann och Helena bakat negerbollar! FETT GOTT! Alice och Jill bakade dessutom scones, tjock dag idag men det får man ha ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...