Född på skridskor!

Nu blev det en lite bloggpaus igen hehe... Det har varit fullt upp hela helgen. Igår kom Fanny hem och det var hur kul som helst att träffa henne igen! Det blev väldigt mycket tjöt som hon skulle sagt. På dagen hade jag varit med Ludwig, hans bror och brorens kompis och kollade på VM-finalen i hockey. Det började ju bra men sedan vann USA. Efter det var jag hem om en stund sedan fortsatte vi vårt sagan om ringen-maraton. Nu har vi bara en film kvar haha!
Idag sov jag länge. Efter en lång frukost drog jag och gymmade. Det är helt stört vad jag har tappat i latsen. Innan tog jag utan problem en bit över min kroppsvikt nu hade jag problem med 45 kg :( Dumma hand.
Nu ikväll var jag och åkte skridskor! (Inga skador eller extrema blåmärken alls!!! Bara ett litet rivsår på kinden haha). Albin och Ludwig har börjat utmana varandra i allt möjligt. I fredags hade de simtävling, och nu ville Albin ha revansch på sridskoåkning. Så jag och Fanny hängde med! Jag har inte åkt sedan jag var liten, men det gick. Efter ett tag kom jag in i det. Albin lärde mig åka baklänges, dock har jag fortfarande inte lärt mig stanna... Inom hockey är jag tydligen vänsterhänt, för det funka inte alls att ha klubban så som högerhänta har den. Intressant haha!
Det har varit en skönt och rolig helg, en perfekt avslutning på mitt livs sista jullov! Imorgon börjar skolan med nationella i svenska B...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...