Jag har en plan!

Fysik idag. Det är så brutalt tråkigt! Även om jag anstränger mig så klarar inte min hjärna av att koncentrera sig och ta in Hampus monotona röst. Annars har dagen varit bra. Jag körde ett köttigt cykelpass efter skolan och efter det hade jag och Jens möte. Nu har vi lagt upp en träningsplan, så nu har jag fått lite struktur på tillvaron igen. Jag vet vad jag ska göra och när jag ska göra allt.
Skulle gå och köpa ett anteckningsblock att ha som träningsdagbok ikväll, det slutade med att vi köpte allt från juice till toapapper och diskborste... Intelligenta som vi är tänkte vi köpa soppåsar. Ta två för 25! Kalas bra ju. Bar det att när vi ska betala tar vi varsin... Vi skrattade halva vägen hem till brandkärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...