Back in the pool!



Jag är så lycklig. Tänkte blogga igår kväll men hade puls på minst 200 och var alldeles för uppspelt. Jag hade nämligen ägnat nästan en timme åt att prata med en amerikansk swim coach i North Carolina, på skype. Herre gud vad nervös jag var, men det gick fint.
Jag är överglad för allt möjligt nu. I morse, till exempel, hade jag mitt första simpass på två veckor. Det var så underbart skönt att vara tillbaka i bassängen igen. Passet blev 1800 meter ben J Jag var rätt trött dock, för i går körde jag det jobbigaste passet jag kan komma ihåg. 90 minuter på cykel i olika intensiteter, kombinerat med knäböj. Det gjorde så ont! Vid ett till tillfälle låste det sig så att jag nästan föll av cykeln så utmattad var jag… Men det känns skönt att kunna köra riktigt köttig träning även utan armarna. Förstå lyckan att komma hem sedan och upptäcka att Helena gjort risgrynspudding, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...